Levering, bytte & retur

Krabbeshop benytter levering via Posten, og kan sende pakker til hele landet.

Frakt og porto kr 30,- NOK.
Hvis du som kunde ønsker spesielle tjenester, som sporing av pakke, kan vi legge til rette for dette, men kunden må selv dekke denne kostnaden.

 

BYTTE & RETUR

Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder. Iht. angrerettloven har du noen plikter og oppgaver. Bytte og retur av varer må skje innen 2 uker fra din ordredato.  

Trykk inn for å laste ned angrefrist skjema :

https://www.signform.no/dss/statlige-blanketter?view=forms&id=12

Send til:

Krabbe AS

Huk Aveny 9

0287 Oslo

Kunde betaler selv porto. Ved bytte sender vi ut ny vare kostnadsfritt til deg.

Vi vil sende deg en bekreftelse på mail så snart vi mottar pakken fra deg


REKLAMASJON

Hvis du har mottatt en vare med feil, ta kontakt med oss på kunde@krabbeshop.no.

Send gjerne med et bilde.

Hvis vi vurderer at din reklamasjon er berettiget, sender vi deg en ny vare fraktfritt. Hvis varen er utsolgt, refunderer vi prisen på varen.

Hull på tøy er dessverre ikke er en reklamasjonsrett da det er vanskelig for oss å vite hvordan tøyet har blitt brukt eller vasket etter bruk. Hull må oppdages før bruk. Hull i sømmer derimot, er en reklamasjonsgrunn, og Krabbeshop vil da rette opp i dette.

Våre produkter må behandles riktig ifølge vaskeanvisning, da de vil bli ødelagte om man ikke følger disse instruksene. Det er spesielt viktig å ikke bruke varme på antiskliproduktene, for eksempel strykejern, direkte høy varme, varmeskap, tørketrommel etc, da antisklimaterialet er av gummi.

Alle tekstiler vil være sårbare for slitasje, dette gjelder også våre produkter.